Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1093960} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Dette oppfatter jeg som et meget kreativt bilde som er langt mer spennende og engasjerende enn mange tradisjonelle "gatefoto". Man ser en utstrakt hånd som er klart opplyst og som kontrasteres mot en streng gjerdestruktur. Denne kontrasten fører til at bildet gir betrakteren incentiv til å tenke og fabulere videre, her er rom for mange lesninger. Her er også en utmerket utnyttelse av lys og skygger. Et meget fint og inspirerende bilde. vennlig hilsen Kjell Øyvind
Reiko I.
Jo, jeg liker forsøket. Personlig føler jeg det blir litt for "oppstilt", om det gir noen mening? V2 er bedre, men forsatt sitter litt av følelsen av at det er oppstilt igjen. Nå var jeg nok veldig kritisk, men jeg liker godt dette, og håper du kan ta det enda et steg videre.
r
Avsluttet .
Er det galt at et bilde er "oppstilt"? I så fall hvorfor? mvh Kjell Øyvind
Morten T.
Hei, setter pris på ærlige meninger - takk! Bildet kan virke oppstilt, men er bilder tatt av min datters hånd når hun drar i et nett for å se på vanndråpene som spretter opp. Selv synes jeg symboleffekten er stor i en opplyst barnehånd mot et mørkt opprevet nett....
Mvh Morten T
Reiko I.
Jeg synes det kan være noen ganger er dumtt at et bilde føles oppstilt. Det er ikke galt i seg at man stiller opp et bilde. Men det bør som regel føles ekte, slik at man kan leve seg inn i historien. Litt som når skuespillere overspiller, det føles ikke ekte og man mister fort interessen, mens gode skuespillere klarer å gjøre personene livaktige slik at de føles som ekte mennesker, selv om det jo selvsagt bare er skuespill...
R
Arvid O.
Helt klart v2 for meg som på en måte forteller en historie med dråpene som faller idet fingeren berører gjerdet.
Godt teknisk med en god komposisjon.
Arvid.
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
r
Mvh Morten T
R
Godt teknisk med en god komposisjon.
Arvid.